Markaları, reklamlarını nefret kullanan medyadan çekmeye ikna etmenin en kolay ve en başarılı yollarından biri, onları tweetlemektir. Joy, Evans Cycles, Thread ve daha fazlasıyla Twitter'ın başarısını basit tweetlerle gördük. İşte yapmanız gerekenler:
1. Nefret, korku veya ayrımcılık örneklerine sahip belirli bir makaleye gidin. Hangilerinin iyi hedefler olacağını merak ediyorsanız, Daily Mail'in son örnekleri:
Uyarı kelimesi: Twitter işlemleri o kadar başarılı oldu ki Daily Mail, tüm yorum parçalarında çevrimiçi reklamları kapattı. Bu harika bir haber ve nefretin kârsız olabileceğini kanıtlıyor, ancak elbette en uç örneklerin çoğunun artık reklamı yapılmadığı anlamına geliyor.
2. Bir reklamveren gördüğünüzde bir ekran görüntüsü alın (masaüstünde ctrl + prt sc, cep telefonları farklılık gösterir). İşte bir örnek:
3. Ekran görüntüsünün bir tweet'ini gönderin ve şirketin reklamını etiketleyin. Yukarıdaki örnek için @bt_uk etiketini kullanırsınız . Ayrıca bildirim almak ve retweetlemek için @stopfundinghate etiketleyebilirsiniz . #Stopfundinghate hashtag'ini de kullanabilirsiniz.
Ve bu kadar! Lütfen tweet'lerinizi kibar tutun - eğer yaparsanız şirketlerin yanıt verme olasılığı daha yüksektir.
0 Yorumlar